Meest gestelde vragen
Als je even zelf wilt kijken..
Baby cadeaubon bestellen
Als de baby cadeaubon per e-mail verstuurd wordt dan zijn er geen bijkomende kosten. Alleen voor het verzenden per post gelden meerprijzen. Deze meerprijzen zijn inclusief btw. Er zijn géén verzendkosten. De kosten voor de verpakking naar keuze bedragen 1,95 euro per stuk.
Ja. Bij verzending per post rekent TNT 24 – 48 uur als verzendtermijn binnen Nederland. In principe worden bonnen welke van maandag tot en met vrijdag worden besteld voor 15:00 uur ’s middags, nog diezelfde dag verzonden. In sommige gevallen worden ook later bestelde bonnen nog verzonden en in een enkel geval de dag erna. Houd rekening met een langere verzendtijd rondom (nationale) feestdagen. Je bon(nen) ophalen is niet mogelijk. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending.
De geldigheidsduur van de keuze cadeaubon is twee jaar.
Een digitale cadeaukaart is wanneer de verzending van de keuze cadeaukaart per e-mail gebeurd. Dit kan rechtstreeks naar de ontvanger of naar jezelf. De kadobon kan dan tevens worden uitgeprint met een GRATIS printbare envelop en persoonlijk worden overhandigd.
In dit geval kies je voor verzending per e-mail waar je je eigen gegevens kunt invullen als ontvanger. Deze gegevens worden alleen gebruikt voor de adressering. Op de kadobon komen deze gegevens dus niet. Op de cadeaukaart komt alleen de tekst zoals die is ingevuld bij het veld “persoonlijke tekst”.
Ja, dat kan! Door een persoonlijke boodschap mee te geven wordt je kadobon nog persoonlijker!
In de e-mail die je hebt ontvangen zit een link. Om deze link te kunnen openen heb je het programma acrobat-reader nodig. Het programma acrobat-reader kun je gratis downloaden.
Standaard wordt de kadobon ook naar je eigen e-mailadres verstuurd dus je hebt altijd een backup. Je kunt altijd nog een verzoek naar de klantenservice sturen om de kadobon nog een keer te laten versturen.
Soms kan het even duren voordat je de e-mail met daarin de kadobon ontvangt. Controleer ook je spam-filter, het kan zijn dat de e-mail daarin terecht is gekomen. Verander in je spam-filter het e-mailadres klantenservice@kadobon-online.nl in ‘toestaan’.
Baby cadeaubon zakelijk bestellen
Plaats een bestelling en kies als betaalmethode “Directe bankoverschrijving”. Je betaalt dan vooruit middels een factuur die wij u per e-mail naar je toezenden. Het bedrag kun je voldoen middels bankoverschrijving naar ABN-Amro bankrekeningnummer NL90ABNA0433256133 o.v.v. factuurnummer t.n.v. Stichting Kadobon Online derdengelden te Breda. De bon(nen) worden pas verzonden indien de betaling bij ons binnen is.
Je ontvangt van ons naast een bevestigingse-mail ook een e-mail indien je kadobon is verzonden. Bij deze e-mail zit ook een factuur als bijlage. Deze e-mail gemist? Stuur dan een email met daarin je bedrijfsgegevens en ordernummer naar onze klantenservice.
Dat is mogelijk met een zakelijk account. Je kunt deze aanvragen via de klantenservice. Echter doen wij wel eerst een kredietwaardigheids check en behouden wij het recht om bedrijven en/of organisaties te weigeren.
Baby cadeaubon inwisselen
De baby cadeaubon is alleen online in te wisselen bij onze aangesloten webshops. Zie hier voor een overzicht. Ook is onze baby cadeaubon omwisselbaar voor een Bol cadeaubon.
.







Nee, de baby cadeaubon kan in delen worden besteed. Het restantbedrag blijft actief met dezelfde cadeauboncode. Het minimum restantbedrag is 1 euro en de geldigheidsduur blijft onveranderd.
In de e-mail die je hebt ontvangen staat een link. Als je deze link aanklikt krijg je je kadobon in een .pdf bestand te zien. Linksboven zal dan het saldo verschijnen hoeveel tegoed er nog op de kadobon staat. Of stuur een e-mail naar onze klantenservice.
Ja, dat kan. De waarde van de baby cadeaubon wordt in mindering gebracht op het bedrag van de bestelling. Het resterende bedrag kun je middels internetbankieren (iDEAL) zelf bijbetalen.
Belangrijk is dat je bij de desbetreffende webwinkel iets uitzoekt vervolgens het product kiest en dan naar de kassa gaat om te gaan betalen. Bij de kassa kies je voor de betaalmethode “kadobon-online” waar je vervolgens na het plaatsen van je bestelling de kadoboncode kunt invullen. Waarschijnlijk heb je het kortingscode veld van de webwinkel gekozen en dat is niet juist.
Het kan ook zijn dat de cadeauboncode reeds is ingewisseld of dat de geldigheidsduur is verstreken. Neem contact op met de klantenservice.
Klantenservice en contact
Staat uw vraag niet bij de ‘veel gestelde vragen‘ stel dan uw via onderstaand contactformulier aan onze klantenservice. Wij streven ernaar om binnen 24 uur uw vraag te beantwoorden.
Neem contact op via:
Kadobon Online BV
Abdijstraat 60
4816 JL Breda
Tel. 06-18502001 (normaal tarief)
(ma. t/m vr. van 10:00 tot 17.00)
Whatsapp: 06-18502001 (buiten kantoortijden)
Kamer van Koophandel 20126764.
BTW nummer: NL 8180.16.437.B01